Verkligen sååå...

.. Ledsen att jag knappt bloggar längre. Men eftersom min dator är isönder så blir det bara mobilinlägg och jag tappar blogglusten när jag bara kan blogga genom mobilen om ni förstår. Ska dock snacka med skolan imoron å fråga lite vad försäkringen täcker och vad det kommer kosta osv. Har städat mitt rum precis och packat min skolväska å kläderna precis så nu kan jag äntligen sova.
Har haft en riktigt skön dag idag. Slutade skolan tjugo över tre och då stack jag, Mathilda, Miki & Johanna till bk och åt en burgare. Såå gott! Var riktigt sugen haha. Sen träffade jag mamma på toppen och köpte lite skolsaker efter det så cyklade jag hem och åt godis som jag också köpte haha. Pluggade lite, kikade massor & lite sånt samtidigt som jag spelade musik. En riktigt soft kväll helt enkelt. Men nu måste jag verkligen sova, puuuuusar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0