Tillbaka!

Är tillbaka med en offentlig blogg igen. Tog bort alla inlägg som jag skrev medans den var nere för jag tycker inte att det var inlägg som var värda att ha kvar. 
Ska dock försöka med en nystart och göra en helt ny design så fort jag får tid och sen ska jag bara göra inlägg som jag tycker är roliga att skriva. Sitter just nu ialla fall och pluggar massa fysik, so, spanska och bara skriver in alla saker i kallendern för det är grymt mycket saker på gång just nu! Kommer plugga mycket nu dem kommande dagarna för vi har ett prov nästa vecka, skolfoto, konfirmations möte nu på fredag och andra läxor som måste göras. 
Nu sitter jag ialla fall och pluggar fysik och so. Har hållt på hela dagen och varit ute med Lexi, gett henne mat, varit och lunchat på Millenium med pappa och planerat andra saker. Det vräker ner regn ute. Helt sjukt! Har inte sett så här mycket regn på länge. Det började runt 12 sen har det bara blivit mer och mer. Syrran kom precis hem och är verkligen helt genomblöt. Men det är ju höst.
Längtar fett mycket till Halloween nu också! En av anledningarna är att det nya pll avsnittet kommer ut då men en annan anledning är att det känns som om det var grymt länge sedan. Förra året så gjorde jag en pumpa som liknade ett spöke/monster så vi får väll se vad det blir i år? Ni får gärna komma med tips. ♥ Love
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0