Snart sängdags

Åh gud vad jag inte pallar skolan längre.. Har världens svåraste glosor till imorgon på spanskan och jag känner mig verkligen inte säker. Har råpluggat sedan jag kom hem och dem fastnar liksom inte! Vad är felet? Men jag måste verkligen gå vidare och strunta i glosorna denna gången. Får öva mer när jag har tid. 
Just nu vräker det ner där ute, det verkligen stormar och är helt kaos där ute. Riktigt läskigt att höra regnet så himla hårt och nu åskar det fett mycket så jag håller på att få en hjärt attack så nu ska jag snabbt springa ner till mamma och gömma mig bakom henne haha. Och sen duscha. Hoppas verkligen detta slutar snart så jag kan få någon sömn inatt. Halleluja! Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0