Skor för hösten

Var ju iväg igår med mamma för att köpa ett par höstskor och jag kunde tyvärr inte bestämma mig just då för det stod mellan dem palladium som ni ser på bilden där uppe och ett par andra som var ljusrosa med lite glitter på och välldigt nätta och fina i modellen. Men jag bestämmde mig idag för att jag ska ha palladium så mamma ska nog sticka iväg på tisdag och köpa dem till mig. För några dagar sedan så köpte även mamma ett par palladium så nu blir vi två i familjen! Hon har tyvärr storlek 40 i dem så dem är nog lite förstora annars så hade jag kunnat låna dem av henne :D
Dem är några "klassiker" som har funnits länge och alltid varit omtyckta skor. Eftersom dem är i tyg så kan man anvnda dem på hösten och våren & även vissa sommarkvällar och om man köper en stickad strumpa så kan man sätta i en sådan och då kan man ha den på vintern också. 
Kommer kansk få ett par uggs också så då kan det ju bli mina "varmare" skor. Men det är absolut inte bestämmt än om jag ska få några eftersom dem är sten dyra. Tror annars att det kan bli ett annat par som jag också såg igår när jag var på toppen som liknar uggs fast med pälls som sticker upp asså ja de e svårt att förklara med dem kostade 1100kr så de e ju ändå ett bra pris.
 
Men det var bara ett litet inlägg om vilka höst skor jag kommer att använa i år. Hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi nog imorgon. Kramar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0