Nytt i rummet

Mamma kom precis hem ifrån Ikea och hade köpt tre lådor som jag supergärna ville ha eftersom det var kaos i mitt smink bord. Så, snäll som hon är så köpte hon tre. Dock så passade bara två stycken och Nikki råkade tappa den tredje så den sprack, så vi knäckte av en bit, men nu får det alla mina saker ialla fall plats. Lådorna kostade 15 kr stycket och samtidigt köpte hon en papperskorg som jag kan slänga mina smink saker i. Super praktiskt faktiskt! Och som en liten extra sak eftersom vi inte håller koll på smustvätt så bra (jag och Nikki) så köpte mamma en tvättkorg också men har dock ingen aning vad den kostade. Här är bilder på sakerna jag fick idag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0