My day

Idag så var jag i skolan till halv tre sen stack jag hem i ösregnet och så fort jag kom hem så tog lata jag och gjorde värmde lite mat sen satte mig ner och satte igång en film hah. De e så standard när jag kommer hem ifrån skolan men de måste förändras för jag slösar all min tid på filmer. Sen runt halv fem så kom Mathilda och hämtade mig och stack till dansen. Det var riktigt kul att vara där med alla vännerna samtidigt som jag dansade en grym dans! Kvart över sex så kom mamma och hämtade mig och Mathilda. Sen släppte mamma av Mathilda och körde sedan hem. Åt lite mat men var inte hungrig och såklart så fastnade jag vid teven och kollade på en film.. Men nu har jag gjort klart min Holländska och ska göra spanska så fort jag gjort klart detta inlägget och till sist fixa inför skolan imorgon. Packa väskan lägga fram kläder och lite sånt som alltid måste göras. 
 
Är ledsen att jag inte han blogga idag men hade ingen tid som ni ser. Detta är första gången jag verkligen sätter mig ner och kan göra något (förutom filmen haha) men nu fick ni ialla fall ett inlägg. Igår så var även statestiken rätt bra. Blir så glad när statestiken ligger på topp. Men måste verkligen stänga av datorn nu, kisses ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0