Macbook pro

Hej finisar! Snackade med pappa om hur jag skulle göra nu eftersom jag inte har någon dator så pappa sa att jag fick ta vår mac book pro tills jag har fått en annan. Är jätte nöjd. Dock är datorn rätt seg så det går mig på nerverna men sånt får jag helt enkelt bara stå ut med. 
Till julen så ska jag verkligen önska mig en ny dator och sälja mig gamla för den är hemsk! Har nog haft den i 3 år? och jag vill verkligen ha en ny nu. Vill helst ha en mac book pro eller den nyaste haha men den är ju svinigt dyr så det kommer inte hända. 
Ska leta upp min sladd så jag kanske kan ladda över en bild ifrån systemisen eller så. Puss å kram !
Detta är min nuvarande dator ↑
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0