kul framför kameran

Kom hem för cirka 40 minuter sedan och har kollat på lite tv under tiden. Gick precis upp och satte mig vid datorn. Ska plugga lite till mina so prov. Vill verkligen att det ska gå bra så ja. Vi sprang i skolan idag för att öva inför skoljoggen och jag sprang 5 km på 27 minuter så det känns ändå bra att jag inte sprang sämre idag än vad jag gjorde förra året. På onsdag nästa vecka är det vi ska springa skoljoggen så förhoppningsvis så tänkte jag springa fredag och söndag också. Men jag brukar aldrig hålla sånna löften med att springa vart annan dag så vad säger att jag kommer göra det denna gången? Nu ska jag plugga lite men vi hörs, love ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0