Inte haft lust

Bloggningen var ju helt dött igår men jag hade inget att blogga om. Gjorde massa kul men det var liksom inget interessant för er att veta. Men jag ska bara snabbt gå igenom vad som hände. Klockan 8 började skolan med gympa och det var svin kallt. Mina händer höll på att trilla av. Men senare blev det riktigt varmt! Runt halv fyra var jag hemma och sen tjugo i fem träffade jag Mathilda och Miki. Vi stack först till Sandeplan, satt och snackade om allt. Sen cyklade vi in till centrum och åt god glass och då var klockan redan 6 på kvällen när vi var klara så då cyklade jag hem och klockan 7 stack vi hem till min faster Emmeli som fyller 30 år idag!! Grattis till henne ♥ 
Det var allt som hände igår, idag har jag bara segat hemma och nu sitter jag och lyssnar på musik själv hemma. Får se vad som händer idag ska nog plugga men vill nog också träffa någon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0