Förlåt för den kassa uppdateringen

Det var inte meningen att bloggningen skulle vara så dålig idag men jag vaknade gjorde mig i ordning jobbade från klockan 11-14,00 sen så har jag slappat hela dagen. Tittar på CIS nu, älskar alla sådana här mordprogram. Tycker det är sjukt spännande sålänge det inte är läskigt för jag är verkligen en mes när det gäller sånt. Imorgon ska jag plugga och sen åka en snabb sväng inom mobilia. Vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga imorgon men ska försöka hålla er uppdaterade hela tiden. 
 
Har även börjat fundera på att göra bloggen privat för jag vet inte om jag vill ha en "öppen" blogg längre. Jag tycker det är kul att blogga men eftersom man inte vet vilka som läser bloggen och det är ju lite creepy. Men det får jag isådana fall ta tag i senare för nu ska jag göra mig i ordning och sova. 
Lots of love ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0