Svar på kommentar

 Fick en kommentar igår och då frågade hon om jag inte kunde göra ett inlägg om hur jag fick mitt jobb på fhs så detta inlägget tänkte jag skriva hela "historien".
 

Det började med att jag red på ett privatstall (forshälla) och där var det en tjej som höll på med naturalhorsemanship. Och dem flesta i stallet ville lära sig hur man gjorde så hon beslöt sig att hålla en kurs på sommaren. Så hon startade en liten grupp där jag, Emelie, Sofie och Cassie gick på. Så då började kurserna och veckorna gick. Det började närma sig fhs så jag och emelie såg ett bra erbjudande på en faslterbo kofta så då köpte vi den.
Så en gång när vi hade träning så hade jag och emelie på oss våra koftor och då såg vi att en tjej som heter Sofie hade en likadan kofta förutom att det stog crew på hennes. Så då sa vi att vi hade likadan och då sa hon att det stog crew på hennes, så då frågade vi om hon jobbade där och då svarade hon "ja". Sen började vi snacka om jobb och sånt på fhs, så några veckor senare var det bestämmt att vi skulle jobba på fhs 2012.
I år så frågade vi bara Sofie igen om hon kunde fråga Thomas (vår shef) om vi gick jobba där i år igen och det var okej så det är därför vi jobbar där i år igen :)
 
Men om någon av er vill jobba så kan ni ansöka på fhs sidan så fort tävlingarna är avslutade. Dock tar jobben slut hur fort som helst så man måste ansöka direkt. Här är en länk till Fhs´s sida :)
Hoppas det hälpte lite, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0