Städning på schemat

Godmorgon alla fina bloggläsare! Klev precis ur sängen eftersom jag inte kan ligga där hela dagen. Men så fort jag klev upp ur sängen såg den stora klädhögen ligga på en stol och en överfylld korg så insåg jag att det fick bli lite ändrade planer inför dagen... Men så fort jag har ätit upp min frukost så ska jag ta tag i mina kläder.

 
Mamma håller på att rensa ur vår klädkammare och då hittade vi lite gamla plagg som var helt bortglömda.
 En tunika som jag kommer ha på mig idag
Det här var egentligen en klänning men som ni ser så var den lite kort haha
En kjol
 
 Puss & Kram, Linn

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅÅÅÅH AW rosetten i bakrunden! Saknar dig!

Svar: Åhhh vännen saknar dig med! Det är verkligen minnen som aldrig kommer försvinna <3
Linnmig

2013-07-02 @ 17:27:09
URL: http://jessicakurzeja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0