Smidig jao..

Hahah var så otroligt klumpig i morse... Jag vaknade kvart i 10 idag och låg kvar i sängen till klockan 10.25? Och när jag gick upp så blev allt svart i ögonen (eftersom att jag gjorde det för snabbt när jag legat ner länge) men det brukar försvinna direkt så jag gick till trappan men innan jag kom fram till trappan så var det en snäv sväng men så såg jag fortfarande inget och gick rakt in i Nikkis dörr... hahah åhh jag pallar inte så klumpig. 
Det hördes ev fet smäll när jag gick in i dörren så när jag gick ner och berättade vad som hände så skrattade alla för dem hörde bara en smäll och bara "wtf?!". Hahah åhh så klumpigt..
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0