sammanfattning utav dagen

Vaknade runt 10 gick upp och åt lite frukost. Tog på mig bikini och smorde in mig med solkräm. Solade en stund i trädgården. Tog på mig en klänning och hämtade sedan ut min lön. Stack sen in till centrum och köpte ny mat till Lexi. Handlade sedan lite mat. Kom hem och stack till stranden. Sola bada, sen hem igen. Precis duschat och nu sitter jag och bloggar.
En liten sammanfattning av min dag eftersom jag inte har uppdaterat så bra idag med interessanta inlägg. Gjorde några mobilinlägg sen blev det inte mer. Vi ska ha lite familje mys idag. Tror vi ska grilla och sen kolla på en film. Åhh jag älskar sånna dagar som idag. När man tar det lugnt på stranden och sen myser med familjen senare på kvällen. Men det blir upp i tid imorgon och sen iväg till FHS för första gången 2013.
TAGGA!
 
Men ni får en liten bild på min bikini som jag hade idag. Haha och ja asså jag har inga delar som matchar så det fick bli såhär idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0