Lite smått och gott

Har fixat lite saker nu med bloggen! På min dv (endastlinn) så har jag även bett om hjälp för jag behöver en ny enkel header där det står Linn Anderberg på, inget mer typ. Eftersom den jag har nu bara var tillfällig eftersom den var gjort på en minut typ så insåg jag för någon dag sedan att jag verkligen inte kunde ha en sådan ful header haha. 
Den enda datorn som jag kan uppdatera ifrån är pappas mac där det inte finns några redigerings program så de e just därför jag ber någon annan. Jag är välldigt kräsen av mig också och blir likom aldrig nöjd riktigt. Ännu en sak av mina dåliga sidor.. 
Vi hörs, puss och kram, Linn ♥
(Bild ifrån idag när vi var på stranden. Vi ligger på en "privat" del av stranden så just där var vi ligger så är det knappt något folk men om man vänder sig om så kan ni på bilden se hur det ser ut på den andra delen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0