Iväg mot jobbet snart...

Drar snart iväg på jobbet, är så sjuukt trött så jag kommer antagligen somna. Nej det får vi verkligen inte hoppas för då blir jag nog av med jobbet! Men min lillebror, lillasyster och hennes kompis Ella kommer till museumet också för att kolla runt lite. Känner att jag är sjukt snäll idag, jag bjuder alla tre på inträde.. haah men dem kommer ialla fall hålla mig sällskap en stund och det har jag mer än gärna!
Gjort några tidsinställda som kommer upp senare idag :)
 
Men så fort jag har slutat så kommre jag äta kvällsmat hoppas jag och sen kommer jag göra några inlägg. Jag ska ju in till malmö imorn också så vi får väll se hur mycket uppdate det blir då.
 
 
Hööörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0