internet break

Hej, sitter vid Ullis dator nu med engelsk tangentbord, so ni förstår nog att jag inte kan skriva med vissa boksätver. 
 
Men jag har inget internett hemma så och det har ju blivit ett stort problem med bloggandes.
Här är bara lite kort om vad som har hänt under dem dagarna som jag inte varit aktiv.
Tisadag: Stranden hela dagen
Onsdag: Shoppade massor på ett ställe någonstans. 
Det var bara lite kort om vad som har hänt. Kommer försöka blogga så fort jag får internett. 
Idag drar nog hela familjen till Lincon road och ska byta mina Donna Karen New york, dkny, glasögon ikväll till några andra. Är ju hos Ulli rätt ofta så kanske något inlägg då och då blir det nog :)
 
En mysig bild ifrån stranden idag ♥ Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0