Home - new in

Nu är jag äntligen hemma ifrån malmö! Haha jag har egentligen varit hemma i två 1,5 - 2 timmar. Men jag köpte ialla fall 3 saker sen fick jag en matta av mamma.
Ja den här mattan fick jag då av mamma. Ingen aning vad den kostar men det spelar ingen roll eftersom jag inte bryr mig om det riktigt. Men för er som vill veta så kommer den ifrån IKEA.↓

Sen köpte jag dem här byxorna ifrån H&M för 100kr. Dem var på rea för egentligen kostade dem 249kr. ↓↑
Och till sist blev det två stycken nagellack ifrån Gina Tricot. Det rosa nagellacket kostade 39kr och det gröna kostade 19 kr. Har på mig det rosa just nu faktiskt. Super fint! ↓

Så ja det var det som jag köpte i malmö idag. Sen kostade bion 100kr och godiset kostade något som jag inte kommer ihåg, men trevligt har det varit i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0