Första tävlingen i hela mitt liv

Var med i en Look a Like tävling där man skulle ta ett foto (en fotograf tog fotot) och sen skulle dem välja en vinnare men man vann inget riktigt. Köpte även fotot på mig och Lexi sen köpte jag ett på mamma och Skipper. Kommer skanna in bilerna på datorn lite senare så ni kommer kanske få fotot i slutet av veckan?
Sen var jag även med i en utställnings tävling.... hahahhahah asså omg, det gick så sjukt dåligt! Det var två stycken i min åldersklass som tävlade och det var jag och en annan tjej med en pudel som hade tävlat sjuuukt mycket innan.
Men ja asså hon hade korv som godis så Lexi blev helt fixerad i korven och koncentrerade sig inte alls. Men domaren sa att vi var ett sött "ekipage" och hade ändå rätt bra kontakt men det kan jag ju inte hålla me med över huvut taget... Men jag kom iaf 2a i min klass hahahha. Låter bra men jag kom sist :( Hannah fotade alla bilder med hennes kamera så jag kommer nog föra över dem idag.
 
Hoppade även agility med henne och herregud vad hon hoppar! Värsta studsebollen. Har massor bilder på det. Hon gick genom tunnel och över en gungbräda för första gången i första gången i livet och det gick super bra! Dem bilderna finns också på Hannahs kamera. Det var jätte kul när vi hoppade för vi fick jätte stor publik helt plötsligt, haha så kul! :D
 
Men här är en gammal bild på Lexi så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0