90210

Hej! Jag tycker att alla ska kolla på serien 90210. Den handlar typ om några ungdomar som "lever livet" eller vad man ska kalla det, man kan liksom inte gämföra 90210 med Gossip Girl eller Pretty Little Liars eftersom dem inte har någon "anonym" som dem vill få reda på vem de är.
Men jag är på sessong 5, men jag tror att det finns fler sessonger för dem har nästan precis kommit ut på swefilmer.com. Jag kollade på en annan sida innan men eftersom jag gillar swefilmer så kollar jag där nu.
 
 
Men nu ska jag sätta mig ner i sängen med Ipaden och kolla på några avsnitt och sen ska jag skypa med emelie en stund. Kommer även göra tidsinställda till imorgon och på onsdag för jag vill ju ha update medans jag inte är tillgänglig.
Nu får ni ha det asum så ska jag kolla på 90210, puss å kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0