30 grader

Det är cirka 30 grader i vattner när det har varit som varmast, under den tiden som vi har varit här. Vi badar ju hela tiden i havet och man fryser liksom aldrig. Hur skönt är inte det? 
Vi vet inte riktigt vad dagens planer är men vi funderar på att åka på zoo, åk till aventura mall eller dra ner till stranden. Lite olika saker men vi måste bestämma oss snart. Alla saker jag har köpt kommer jag visa när jag kommer hem till Sverige för det känns som man kommer se mer då annars glömmer man bara bort. 
Klokcan är 11 här nu så hos er är den ju redan 5 på kvällen. Känns lite jobbigt att lämna det här stället sen för alla i familjen trivs så bra här nu och vi vill ju flytta hit men det är ju en rätt stor process om alla ska flytta hit liksom? Skola, jobb, aktiviteter, det är sjukt mycket man måste tänka på om man ska flytta. Tror verkligen inte att det kommer hända men man kan väll alltid hoppas? Right?
Måste dra nu, puss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0