Tillbaka på linnmig

Hej på min gamla blogg, nu har jag haft en lång paus och verkligen försökt få tillbaka kämpar glädjen med att blogga och det har jag lyckats med! Jag har typ bestämmt mig för att jag ska provblogga i 1 månad och om det inte funkar så tar jag bort bloggen för gott!
Jag har haft renovering nu på bloggen som ni kanske ser och jag är inte helt nöjd med headern men det ska vi väll ta och fixa :D Pallade inte ta bort alla inläggen för det är typ över 600 inlägg så jag sket i det också får bloggen vara så här lite halv ful!
När jag har lite nya foton så ska jag fixa en riktigt bra design som jag ska betala för. Antagligen så ska jag köpa den här (klicka på "här" för att komma till hemsidan) för hon är verkligen duktig och jag älskar hennes designer.
 
Ska försöka skrapa ihop en liten presentation på mig efter stallet. Jag ska åka till stallet om kanske en kvart? Ja så då vet ni lite mer om nuläget. Men bloggen ska efter plannering startas upp idag.
 
 
 
Hejdå så länge så får ni ett inlägg till sen när jag kommer hem ifrån stallet. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0