Så här ser det ut.

Tänkte uppdatera er lite om hur det ser ut i nuläget med ridningen och hela alltet. Vill inte säga för mycket men kan säga så att jag letar efter ny ponny/häst att kunna träna och tävla. Abbey har varit skadad i cirka 2 månader nu och det känns välldigt tråkigt att hon är skadad och inte kan ridas (trav galopp mm). Skritta är super mysigt men egentligen är det inte det jag vill. Jag gråter välldigt ofta över att jag inte kan tävla och träna. Jag är inte bara en tjej som vill skritta hela livet... Iaf så har jag hittat en som kanske jag ska börja rida eller snarare sagt hon har hittat mig. 
Det är pappas kompis som behöver hjälp med sin 7åriga storhäst lite och då undrar hon om jag är intresserad av att kanske hjälpa henne lite. 
Men jag är lite osäker på om det är en bra lösning för stallet ligger rätt långt bort och då blir det välldigt jobbigt att ta mig dit med cykel. Vi ska höras och se vad vi ska bestämma men jag ska iaf komma och provrida. När vet jag inte men det får vi se helt enkelt.
 
Idag kommer jag nog bara skritta abbey en liten runda när vi har mockat och fixat. Blåser lite ute men ändå hyfstat vamt ute. 
Bara en gamal bild ifrån min Instagram :)

Kommentarer
Postat av: Hannah Bengtsson

Stackare :( Du kommer säkert passa jättebra med den hästen! <3

Svar: Hoppas det iaf ;)
Linnmig

2012-09-30 @ 11:22:23
URL: http://hannahaebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0