Dagens ridning

Jag skrittade en 40 minuters runda i otrolig blåst. Hästarna vart lite galna då hehe. Dem försökte verkligen få av oss. Slängde sig hit och dit. Till sist så pallade Sofie inte sitta kvar så hon flög i backen. Haha ni skulle ha sett, jag as garva såg sjukt sött ut! 
Det var otroligt lätt att cykla till stallet idag men en sjuk kamp hem. När jag kom hem så flög jag in i duschen för vi hade (har) gäster och då måste man vara lite fräsh förståss! Mitt hår är helt f*cket up på sistone. Blir fett hur lätt som helst och har ingen "vilja" längre. Det bara hänger... Mitt älskade hår känns helt dött :'( 
Men jag har varit super duktig med uppdateringen idag! Detta är mitt femte inlägg för idag. Känns positivt!
Nu får ni ha det rikitgt kuligt för jag ska vara lite social med dem som har kommit för min lillebrors skull :') 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0