@trööt tjej

 (Gammal bild!)
Bonjour!
 
Nu ska jag snart sticka ut och sälja kvällsposten, det är sån helgdag så man måste knacka på mycket fler hus och gå ut tidigare. Orkar inte, men sen är det bra att man känar väldigt bra på de :) Btw, såg ni Onedirection på xfactor? Dom var ju grymma. Jag är så sjukt glad att jag kommer se dom live. Helt sjukt. Juste, fick en kommentar om att de kanse va onödigt att se både Justin Bieber och Onedirection, men ja, de går inte att jämföra dom, man kan inte välja mellan dom. Och har man pengar,tid och älskar dom ser jag ingen anledning till att stanna hemma. <3 Så jag och Linn blir väll sånna konsertbuddies,hahah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0