stannar hemma idag igen..

Mår inte mycket bättre idag så mamma sa att jag kunde stanna hemma idag igen. Har verkligen ont i hela kroppen och kan knappt stå upp av min magont. Om det inte blir bättre tills imorn så ska jag åka till doktorn och kolla vad det kan vara eftersom ja har ont i min kropp också.
Har webb med hannah just nu men vi säger inte så mkt haha. Ska försöka fixa vidare på min design nu men vi får se hur det blir. Så länge jag inte har bra antal besökare och inte vet vad jag ska skriva om så kommer jag inte betala för att få en bra design.
Känner att ridningen måste bli bättre innan jag satsar på bloggen.
 
Åhh vad jag saknar sommaren. Hatar vinter och kallt...
Haha minnen.. Jag på abbey, emelie på viril ♥
 
Nej nu ska jag inte hålla på och dryga... Men kör kanske ett litet 10 sanningar inlägg sen för omväxlingens skull och kanske hiss och diss? Vi får se vad jag pallar.
Hare gött och LWWY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0