sjukligen stannar hemma

Tyvärr är jag sjuk idag... Fick ont i hela kroppen och magen på skolan så pappa kom och hämtade mig. Vi tror att det kanske är influensan :(
Jag vill bara säga Grattis till Hannah som har fått egen häst! Klicka på hannahs namn för att komma till hennes blogg. Vill träffa henne snart så jag kan klicka några foton på dem.
Nu har jag även gjort en till kategori och den heter *Jag fotar*. Där lägger jag upp bilder som jag tar på andra och om du vill bli fotad så kostar det inget förutom eventuell bussresa. Ska vara i höllviken, ljunghusen, skanör, falsterbo eller kanske ev i trelleborg/malmö... Då fotar jag i max 3 timmar efter skoltid.
 
Ska redigera också lite i gimp nu för jag är sugen på det :D Nu får ni ha det så trevligt här kommer höstbilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0