Nattstad Emelie, blöö"!

"Känslan som uppstår när man går in på Linns blogg och ser att hon inte uppdaterat och kommer på att de e jag som ska göra de".
 
Jag har inte hunnit blogga idag, har träffat kompisar å sånt, jag har iallafall hunnit med att göra en videoblogg, så ska se hur jag laddar upp den ;S För de e inte på videofy. Idag så handlade jag iallafall mat för 89 kr. Asså ja e helt chockad..-.- Men gott va de, haha. Å jag har inte en anning om varför jag skriver de här men de gör jag. Nu ska jag fortsätta med att se Vampire Diaries, den är så bra och jag rekomderar den verkligen till er som inte har sett den. Mycket bättre än Twilight, dom är typ inte ens i närheten av lika. Min åsikt..-.-
 
 
Men iaf, min blogg hittar ni här nattstad.se/emeliewinquist
 
Jag bjuder på några bilder här :)
 
 
Ville, hästen jag rider.
Ja och Linn kommer använda två av dom här biljetterna..LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0