Bloggen

Tack Emelie för dem två inläggen typ som du har gjort... Haha nej men jag ska ta upp ett ämne nu på bloggen Som kommer blir en förändring.

Ja ska gå in på en speciell blogg när jag kommer hem och beställa en design som jag kommer KÖPA för Mina EGNA pengar. Ska satsa nu på bloggen. Den kommer inte handla så mkt om hästar utan mest om mode och mitt liv.
Ska faktiskt börja ta mer seriösa bilder med min kamera :D inga dåliga inlägg längre. Nu ska det minsan bli uppdatering!
Ska göra ett video inlägg nu om saker jag köpt under Holland tiden :D japp men det var lite uppdate som sagt. Imorgon klockan 3 tar jag tåget hem. Är hemma vid klockan 9?
Seees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0