Bilogi plugg nudå

Ska sätta mig ner nu med min lilla skoldator och göra min biologi pp. Den ska handla om bommulsträdet! Haha intressant. Då får vi se på onsdag hur det har gått...
Ska även plugga so, matte och fysik :( Men jag har en plan som jag ska försöka fullfölja om jag lyckas... Hahh jajja vi får väll se hur allting går.
Blir inget stall idag och det blev inget igår för jag är ju sjuk. Har extrem huvudvärk just nu...
INgen doktor för mamma tycker att det inte behövs eftersom jag är piggare nu men jag har tappat aptiten så vi får se hur mycket jag äter idag...
Bilder från dagens outfit kommer sen ska bara ladda kameran så ska ni få några myshemmasjuk outfit.
Ni får en instagrambild nu för jag har inga bilder på denna datorn. xoxo
Ursäka bildkvaliten..li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0