Student och prov

Igår så vare student och prov. Jag hoppas att provet gick bra för jag fick typ as mkt hjärnsläpp så det var typ jobbigt... Men sen så var jag på student med Emelie Cassie och Sofie. Super trevligt också. Jah hade en svart blus/tunika, svarta byxor, vita strumpor, rosa örhängen och naglar och sist men inte minst så hade jag svarta högklackade. Skorna var dyyra. Fick betala 500 kr själv och mamma 500 kr... Hmm rätt dyra men snygga. Har inte haft en tanke på att blogga så det är helt mitt fel. På Måndag så ska jag prova på den nya skolan och sen på tisdag så äre skol avslutning :''D
Sitter och håller på med en design nu till en "kompis". Känner henne nt men jag har gjort header och design innan till henne så jag vet typ vem det är :) Yes men aa det var typ allt, puus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0