Sorry för dålig uppdate men nu är jag tillbaka med ny design och allt!

Japp nu har jag fått en grym header/design av en grym tjej. Den blev verkligen grym. Tack!
Men igår så hände en obehaglig sak. Abbey och Goldie stack med mig och Cassie så vi fick knappt stop på dem men till sist så fick jag damp på att dem inte lyssnade så jag höll om soom F*N med benen och drog henne i munnen. Jag bryr mig inte att jag drog henne i munnen för hon lyssnade verkligen inte och dem hade galopperat typ 2 kilometer... men sen så red vi hem och spolade av hästarna. 

Idag så kände jag inte för att rida med allt som har hänt så jag har bara myst med familen. Sticker tidigt till stallet imorgon och jobbar. Kommer fika osv :'') Yes mem det var allt! När jag har min dator så kommer jag ge er lite bilder och ett bra inlägg, puus ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0