Sommarhagen

Tjabba! Igår så stack jag till stallet halv tolv och sen typ var jag där, red, fixade, smörjde och fixade till den nya hästen. Sen så fixade jag och Annika (stallägaren) sommarhagen och släppte hästarna! Åhh vad söta dem var. Sen så klockan åtta på kvällen så kom den nya hästen. Vi släppte den i en hage och sen fyllde vi på med nytt spån och fixade mat och vatten typ. Sofia och Cassie stack på studentfest medans jag var kvar i stallet. Det var verkligen jätte kul! Vi har bytat till pelham bett tror jag att det heter.. Fast vi satte på ett delta också på. Här nedan ser ni en bild på ett pelham bett utan delta på ↓

Japp det var det, över till idag.
Idag har jag jobbat på ip, bk höllviken. Det är en fotbobolls klubb typ. Dem gav mig 200 kr för 3 timmar. heheh jag gjorde inte så mkt för ingen kom. Nu så väntar vi på att pappa ska ringa upp oss så att mamma och jag kan åka in till My one. Vi ska shoppa hade vi tänkt :)
Puus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0