Skolavslutningen - 2012

Här kommer några små bilder ifrån skolavslutningen :) Hade skolavslutning i tisdes som jag inte har berättat ... Hehe ^^
Jag skulle upp på scenen föra att ta mot pris :o För er som inte vet vem jag är så har jag lång vit klänning med den bruna "vässten" över..


Jag är inte med på denna bilden men det är mina fina vänner ↓ Några av dem iaf :)

Tora, Jag och Sara. Mina små änglar :)

Tora, Jag och sara igen 

Tora, jag ocg sara
Haha igga in min... Sara närmast jag i mitten tora längst bort

Haha bjuder på denna fula bilden xd

Haha nej n var jag dum mot mig själv och dem andra två!

Hahhahhahha, kan inte sluta skratta :P
Hehe på denna bilden så råkade jag räcka fuck you fingret mot kameran. 


Det var den sista bilden och jag hoppas att ni är nöjda nu. puus

Kommentarer
Postat av: Mangaloppan

Snygg den nya designen är!

2012-06-15 @ 18:37:37
URL: http://www.mangaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0