Naturalhorse man ship

Igår tränade vi nh. Gick riktigt bra! Vi tränade vanligt, backa och sånt och med sticken (pekpinne). Hon var rädd ibörjan men sen så kunde jag ta på henne med sticken överallt på hennes kropp och snurra runt med sticken över mitt huvud osv. Ska tråna vidare idag.. Vi får se hur det går hehe.
Bild från igår innan träningen :''')
Men idag så ska jag och mamma in till Entre´och shoppa till studenten imorgon. Eller ja vi får se vad vi hinner fastg före det så ska vi fota lexi lite och busa typ. Men sen efter att jag och mamma har varit i malmö så ska jag åka till stallet och träna. Vädret är skönt så vi får se vart vi rider idag. Cassandra ska hjälpa annika hela dagen eftersom hon har SJUKT mycket att göra och för att hinna med allt behöver hon massa hjälp. Men aa det vart typ allt. Jag har även mejlat till några snälla människor som ska fixa design till mig gratis.
Bloggar mer sen men aa, puus

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Kan inte du lägga upp fler bilder bär du rider? :)

2012-06-07 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0