Lexi sover, shhhh

Nu ligger hon i mitt knä på soffan och sover. Myysigt! Regnet är blä och jag kommer typ inte rida på länge eftersom jag måste stanna hos lexi. Mina två dagar med henne har varit sega. Det känns som att tiden står stilla nu. Jag har halvt lärt henne sitt på kommando så det är ju ändå bra! Idag så åkte mamma och jag med lexi till en djurbutik som gjorde en bricka med namn och telefonnummer så ifall hon kommer bort så vet man vad hon heter och nummret. Vi ska skaffa försäkring på måndag tror jag och då ska jag också till doktorn igen och röntga min handled och se hur lång jag blir så det är ju super spännande. Sen så ska jag också få reda snart när jag får min mens eftersom jag inte har fått den än. Men yes det var allt, puus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0