it´s all right tonight...

Yes, jag sitter äntligen vid datorn nu. Har inte gjort det på över 2 veckor så jag tyckte att det skulle behövas. Bloggar nästan bara ifrån mobilen. Men jag tänkte kanske starta en ny blogg och börja om från början. Vad tycker ni ja/nej? Jag vet själv inte riktigt vad jag känner för. Eftersom jag har så mycket minnen med denna bloggen och det vore synd att ta bort bloggen men vi får se. Den nya bloggen ska såfall handla om mig, Lexi, hästar och något annat tror jag :) Känner inte för att blogga men någon annan just nu då jag är mer privat än flerbloggare. Typ om jag skapar en blogg så kräver jag välldigt mycket bloggning och sånt av den andra men själv kan jag inte leva upp till dem kraven så nja jag vet inte riktigt vad som är bäst för mig.
Behöver lite nya frächa bilder till bloggen. Tycker inte om mina gamla bilder riktigt. Men snart så slutar vi skolan och då har jag all tid i världen för att blogga och göra video inlägg till er.
Men det var allt vad jag undrar och ville skriva så jag tänkte berätta lite vad som händer just nu.
Just nu sitter jag i soffan och har lexi sovandes brevid mig och lysnar på Bruno Marz. Jag mamma och lexi har varit iväg och handlat mad på toppen ica så hon är rätt slut nu. Har skickat iväg några mejl också eftersom det behövdes. Men som ni ser så har jag skrivit rätt mycket nu så nu ska jag låta mina fringrar vila en stund, Puus!

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

starta en ny blogg om du vill :)

2012-06-02 @ 23:44:29
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. 959

2012-06-06 @ 16:08:46
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0