Blogg.se suger för tillfället...

Ja men typ igår så dampade blogg.se så jag kunde inte skriva något inlägg men iallafall så kommer jag att skriva det nu isället.
Igår (19 juni): Igår så var jag hemma typ hela dagen med mammsen och lexi. Vi gick till några kompisar med lexi så att hon skulle få lov att buusa med zingo deras hund. Men så var vi där länge och och sen så köre mamma mig till stallet och så hade vi naturalhorsemanship träning. Det gick så sinnes sjukt bra! Filmade lite i slutet när jag var ute och gick en runda HELT SJÄLV men Abbey för 3 gången typ men hon testade inte mig stannade inte utan litade på mig! Jag är så stolt över henne :)
Idag (20 juni): Japp idag så har jag tränat agility med Abbey typ. Lyssnade fantastiskt och sen red jag och Emelie själva. Super duktiga var dem verkligen. Vi travade skrittade övade bakdelsvändningar red skänkelvikningar osv. Jag kännde inte för att rida i paddocken för det var för fint väder så vi red ut barbacka. Sen spolade vi hästarna och mös med den typ. Dem var super duktiga heela dagen :D
Nu så ska jag mysa med syrran som kom hem ifrån immeln idag! Kramis

Kommentarer
Postat av: Felicia!

Kul! :'D kan du lägga ut videon kanske? :D

2012-06-20 @ 22:46:57
URL: http://www.feliciaremmhagen.blogspot.se
Postat av: My Åkesson

sv; det ä jag som gjort min nuvarande header, designen är en gratis mall som jag gjort lite fix i !

2012-06-21 @ 11:41:13
URL: http://myakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0