Svar på kommentar

Fick en fråga av en läsare. Men tyvärr var den anonym så ja lite synd att inte veta vem det var som frågade.
Ialla fall här kommer frågan.
Från Anonym.
Hur många läsare har du per dag?
Svar:
Jag har cirka 20-30 just nu. Bloggen har ju precis blivit uppstartad så statestiken e inte så bra just nu. Men snart så ska jag försöka få lite nya läsare :) Kram Linn!
Jag ska snart cykla upp till stallet. Halv bytar jag om sen cyklar jag. Jag ska ta Abbey idag och imorgon får vi se vem det blir. Jag hade hört att Viril hade busat rejält med Emelie igår. Bockat sparkat bak & ut och stuckigt. Jaja hon klarar ju av honom så det är ju toppen!
Vad tycker ni om den nya headern? Jag är rätt nöjd med den för att bara har hålt på och försöka få den fin på cirka 8 minuter. Om ni vill så gör jag gratis headers och design.

Jag hade lite tråkigt idag så ja jag lisom sminkade mig överdrivet. Jag älskar att sminka mig typ överdrivet. Hahah! Jag kan inte sluta skratta åt mig själv xP Här kommer lite bilder ;)

Haha guuuud!

Schhhh!

F*ck u! Nä skoha. Det var sista bilden alla andra är liiite överdriva.
Japp jag ska fixa resten på bloggen nu så ha det chill alla o gör inget dumt x)

Kommentarer
Postat av: Petra

Du var jättefin i sminket! :D <3

2012-01-14 @ 22:44:56
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0