ÖÖÖMMÖÖÖGÖÖÖD

Abbey var myyycket piggara idag. Det var sjukt kul att rida idag.
Jag red Abbey stor Sofie red Ville och Cassie red Goldie. Det var fett kul!
Vi travade över mycket. Asså alla red barbacka och jag red lite slarv idag.
Jag och Abbey kom skit bra över rens för liksom vi ville "trav" tävla med Ville
idag och det gjorde vi! Jag fick en kommentar att den ville se täcket.
Tyvärr så kunde jag bara fota Abbey med täcket för jag glömde att fota Ville idag.
Här e ialla fall fotot.

Kolla så gullig! Asså e helt stört kär i min fina lilla ponny!♥
Hon känns faktiakt som min egna med tanke på att jag rider henne så ofta.
Ska över tala mamma nu att låta mig köpa ett nytt träns till henne ;)
Vet exakt vilket(Cassie vet ialla fall) men typ det är skit gölligt!
Nu ska jag sticka och prova på att boxas :D Haha ja e nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0