No internett

Låt rubriken tala! Jag har ingen internett på MIN dator så nu har jag snott min syrras dator. Ialla fall, I... Söndes tror jag så red jag Abbey. Kommer inte ihåg hur det gick men bra tror jag. Också igår så red jag. Gissa vem? Ville buus♥ Jag har inte ridit honom på över en månad så det vart sjukt kul att rida honom. Jag red med Cassie. Han var trög men ändå pigg, haha!! Men sen efter jag hade ridit hämtade pappa mig och sen kom Emelie och hämtade mig till grönt kort kors. Ja jag håller på att ta grönt kort ;) Imorgon är det grönt kort kors igen. Det är faktiskt en riktigt rolig grupp vi har. Vi skrattar nästan hela tiden! Har precis snackat med Emelie och vi ska kanske rida tillsammans imorgon. Jag har inga bilder på Nikkis dator men jag kan kolla om jag hittar något intressant :D

Haha jag och Nikki ♥ Jag har världens bästa syster!!
Kommer lite inlägg sen under kvällen.
Btw. Passar Jesse nu så det är inte så kul :( Haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0