Jag vet, jag vet

Jag ber om ursäkt för att ja inte har bloggat men det är faktiskt för att jag har haft mycket läxor att göra och igår så gick strömmen hela tiden så ag hade inte chansen att blogga. Men nu har jag!
Igår:
Igår så va jag i skolan. Rätt kul faktiskt sedan körde mamma mig till stallet. Red dressyr. Det gick bra men han var skit pigg så ja han lyssnade inte så bra. Sedan så smörjde jag och sen stack jag hem tiep ;)
Idag:
Idag var det också kul i skolan. Kollade på film typ och spelade fotboll i skolan. Sedan hade jag språk(holländska) och det varade i 1 timme. Nu har jag precis kommit hem och så. Jag vet typ inte vad jag ska skriva om nu men imorgon ska jag till stallet igen och rida som vanligt. Ska kanske träffa min bebis i helgen♥ Ska bara övertala mina färeldrar att köra mig till Bjärred :(
Här e bilderna som ni egentligen skulle fått i förra inlägget.

Emelie och Cassie ;)

Emelie&Ville

Jag och Abbey

Cassie och Goldie :)
Jag har tagit massa andra bilder men jag årkar inte ladda upp dem nu ;P
Hejsdå alla snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0