Jag hatar fredagen den 13:de!

Jag hade verkligen grymt mycket otur igår! Här kommer mina otur i årdning.
1. Trillade ner för trappan
2. hittade inte min bh :(¨
3. Slog tån rätt upp i mammas och pappas säng... Ajj
4. Gick rätt in i en vägg.
5. Bråkade med mamma och pappa
6. Slog foten rätt in i en sten/mur vägg.
7. Blev sjuk på kvällen :(
En riktig bajs dag! Denna dagen ska bli super iall fall. Statestiken var skit bra igår!
Jippi :D
Jag hade nt ens länkat på något ställe eller ngt.
Jag håller fortfarande på att göra den hemliga saken :)
Men jag har typ inga ideer.............!

Gammal dressyr bild :)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

tack så jätte mkt för frågorna! säger till när svaren kommer upp!:)

2012-01-14 @ 10:43:35
URL: http://karroannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag?:)

2012-01-14 @ 12:00:09

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0