Jag e tbx!

Vi(wilma och jag) har typ lagt ner lwmupparna så jag e tillbaka här på den gamla sköna bloggen.
Asså jag kommer inte blogga mer på den gamla.
Jag har bestämt mig för att blogga här och på gavryttarna.blogg.se hoppas att jag håller mitt löfte...
Mamma och jag har kommit överrens om att när jag tar av min tandstälning så ska jag
1.slinga hårert
2.Bleka tänderna
3.Plocka ögonbrynen
4. färga ögonbrynen och ögonfransarna.
 
BARA en liten bild från idag.
Kollade rund lite på bloggen. Kolla vad jag hittade!
Ett inlägg sen 2011! Haha så göllig ja va då!

Man ser nog inte vad som står men kolla bara bilden x) Haha awwee!
Ska försöka få lite läsare nu, har ju liksom inte bloggat så mycket så nu ska jag fixa:
♥Ny dedsign & header
♥Läsare
♥Roliga inlägg :)
Jaja nu ska jag fiiiixa massa saker men först och främst läsare sen får
resten komma. Ha det gött alla som läser denna lilla blogg.
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0