Headern blev ja sådär...

Jag klarade att sätta in headern så nu typ ska jag försöka ändra en text i bloggen och presentations bild. Jag har varit hos emelie idag efter skolan. Vi gjorde typ lite läxor och sen kollade vi på tv. Sist men inte minst så våfflade hon mitt hår. Nu har mamma och pappa stuckigt. Mamma för att hon ska gå på typ bio i Malmö och pappa för att kolla på syrrans träning. Just nu är jag sjukt blogg sugen så typ någon som vill att jag ska gästblogga på deras blogg så gör jag det gärna för jag behöver verkligen skriva av mig.
Denna bilden är typ min "favvo" bild på mig själv om man ska ha någon.

:)
hehe. Jag gillar den rätt mycket sen har jag denna också.

Hihi, Man ser min bh ;) Det var liksom inte meningen att den skulle synas men ja det blev så och det går inte att ändra. Paow är grym! Typ as cp att hon vågade färga sitt fina hår brunt men hon passar i det. Jag "läser" liksom inte direkt hennes blogge men det får bli så ibalnd när man inte har något att göra.
Någon som e sugen på att göra ett länk byte? Jag är ialla fall.
Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0