Fy f*n vad jag är glad fy f*n vad jag är glad, för är ju så j*vla glad!

Asså jg är så j*vla glad ;D
Asså jag har inget speciellt att vara glad för men det är bara att idag stack jag direkt efter skolan i piss regn till stallet för att rida. Jag var dyng blöt så mamma kom men torra kläder och mat. Sedan fixade vi hästarna och stack ut i det fula vädret. Jag red barbacka på Abbey. Cassie red Ville och Jag Abbey. Vi red vid red först till bäcken och sen byn. Det var en mysig runda. Travade rätt mycket fast jag var skit nödig... Men nu har jag verkligen fått känslan att Abbey är min! Jag har inte riktigt hittat den känslan innan men nu känner jag verkligen den. Jag vill aldrig sluta puss och krama henne. Jag älskar henne! Av hela mitt ♥ Har faktiskt börjat träna lite horseman ship(stav) med henne. Hon är inte så duktig men på rätt väg ^^ Jag ska kolla med hmmm... Vad heter hon. Äsch kommer inte ihåg men någon i stallet som är skit duktig på det om hon vill hjälpa mig? Juuste nu kommer jag ihåg hon heter.... Susanna :D Men hon är ialla fall skit duktig på det och har 2 helt underbara hästar. Om ni vill så kan pappa kanske komma och fota "profs" bilder på mig och Abbey ngn dag. Men hejdå nu ska jag göra läxor, plugga och kolla färdigt på "Apflickorna"(en film) :) Hehe..

Jag just nu 0_0
Kom precis hem ifrån stallet så det blev en lång och härlig dag idag! Imorgon tar jag en sväng till stallet igen men på lördag är jag ialla fall ledig ;) Det är skönt!

Min fina pownie! :)
Det var allt för idag puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0