Fredagen den 13:de

Idag e det fredagen den 13:de :O Jag har faktiskt haft lite otur idag.
Först så trillade jag ner ifrån vår trappa imorse och sen hittade jag inte min bh :(
Jag sitter just nu vid datorn och min syrra fixar maten(med kompis).
Sen när jag har ätit tror jag att mamma lämnar mig i stallet.
Idag e det hoppning på schemat :) Undrar vilken häst ;)
Vad tycker ni om designen.  Jag har även fixat så att bakgrunden ligger stilla.
Nu är det bara små detaljer kvar som ska fixas.

Liten bild från idag.
Jag har lite ont i magen nu :( Antagligen för att ja är hungrig.
Vill ha lite kommentarer... Plzzz!
Har ändå hyfsat bra med läsare för att precis ha startat upp bloggen igen.
På söndag börjar ponnyakuten 3!!!!
AWESOME♥
Ska försöka chilla lite under helgen nu. Ska typ till stallet också är typ
inte så mycket mer inplanerat. Jag ska göra lite instälda nu också!
ChaCharå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0