Abbey den tröge!

Ja, låt rubriken tala. Abbey var as pigg trög idag. Jag drev verkligen på henne men ja hon var inte piggare för det. Ialla fall så red jag med dressyr sadeln idag och liksom Abbey är sjukt platt på ryggen så asså sadeln gled runt så tillslut så satt jag på sidan av henne. Jaja jag satt av och gick resten. Viril var pigg men lugn.
Förs så red vi vid bäcken och sedan vände vi för att rida på andra sidan bäcken. Sedan kom vi fram till en gräsplätt där vi red en stund. Abbey var fortfarande lika trög-.- Men ialla fall sedan när vi hade ridit där en stund så typ red vi vidare vid bäcken och runt byn och så.
När vi var tillbaka vid stallet så skulle Annika prova nya täcken som hade köpt idag på rea. Viril fick ett nytt stall täcke/undertäcke som var rött. Riktigst snyggt och Abbey fick nytt regn täcke. Det var svart med orange kant. Om ni vill så kan jag ta foto på det imorgon. Men då måste ni kommentera detta inlägget för annars vet jag ju inte om ni vill se eller nt.
Just nu kollar jag typ på en film på youtube. Kommentera så får ni både bild på täckena och hur sadeln satt ;)
Puss och hej ni är bäst!

Jag just nu :)

Hahah jag igen :)

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

har du haft en bra dag ? :D

2012-01-14 @ 19:10:54
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0