WilmaHEARTlinn

Här kommmer ett litet efterblivet inlägg som egentligen skulle kommit upp igår men han inte blogga då så det fick bli nu istället!
Jag och Wilma skulle ju va igår men det blev liksom ett missförstånd... När jag hade slutat skolan så cyklade jag Tora Sara och Acke för att vänta på Wilma. Men då hade Wilma redan cyklat hem till mig och väntade där på¨mig så jag stog och väntade på henne där. Efter typ skit länge så pallade jag inte vänta längre så jag cyklade hemmåt och då mötte jag Wilma. Hon kom gående så jag ramade henne hem till mig. Sen hade vi typ as brottom så jag åt skit lite mat ovh skyndade mig att klä på mig ridkläderna. Vi hade liksom inte tid att cykla till stallet pluss att det ösregnade så vi kollade när bussen gick och ja den gick 15.45 och vi stack hemifrån 15.42 så vi hade liksom lite tävling med bussen. Haha...
Sen red jag och det gick bra. Red Toby. Men när vi skulle hem hade vi inte lika tur. Det var ingen buss som gick hem så vi kunde inte åka buss hem :( Så jag och älsklingen gick hem till hemme åt lite sen körde Wilmas mamma oss hem till mig också fick hon min pressent jag köpte till henne(padd)och sen stack hon. ♥ . LOVE U GUMMAN! Aweee hon är bäst!

Här kommer några najsiga bilder som Wilma tog ;)
Varnar er för att det är sjukt dåligt ljus! Ska redigera dem senare men inte idag :)
 


Alla andra bilder har ännu värre ljus så det blir inga fler bilder förr än jag har redigerat dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0