Ville var underbar!

make a gif online
Make a gif online
Hemsidan jag gjorde bilden på http://www.picasion.com/ den är skit bra! Jag lovar er♥
Jaupp då börjar jag väll.
Idag har jag varit i skolan. Tråkigt som vanligt. Sen efter det hadde jag hollendska och sen stack jag till Ville♥ Red honom och sen gosade jag med honom i ca 30 minuter. Han var riktigt mysig idag. Vill att han alltid ska vara så mysig. Sen smörjde jag in alla såren och pysslade om honom lite själv :) Jag hade ju en tid att passa och det var 17.00 och jag hade ingen mobil klocka eller något som jag kunde kolla tiden på och jag bara lyckades att komma hem precis 17.02! Så sjukt grymt xD
Kommer ett till inlägg snart så det blir nog bra :) Kommer också lite biler då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0